fredag 19 februari 2010

Välkomna upp!


Nu får ni se vår nymålade övervåning. Även här har vi satt råplan på väggarna. Älskar den råa och "håriga" ytan. Tycker att det är snyggt!


Det är lite synd, för vi utnyttjar inte övervåningen som vi borde. Anledningen är att uppe har vi en Tjock TV som ingen vill titta på längre...Tjock Tvn visar jag inte!


Kuddarna har jag sytt själv. Köpte tyg på tygaffären Rosa Huset här i vår stad.


Nä men - ytterligare ett pelarbord! I LOVE them!


Lampan har min man gjort. Den är lite mysig, tycker jag...


Skrivbordet i allrummet är min mans tillhåll. Här betalas alla familjens räkningar med vår stationära dator. Stolen var ett superfynd på från ett lokalt loppis! Nytt tyg och VIT färg, så blev den hur snygg som helst.


Sista bilden visar mellansonen rum när han bodde hemma. Så här såg det inte ut när han bodde hemma...då var det ständig röra här! Nu kan man ju t o m se golvet...

PUSS på er!

Njut av helgen!

Riitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar