onsdag 10 februari 2010

Mina muggar


Godafton på er!

Idag tänkte jag visa er mina fina muggar. Jag köpte dom i Karlsbyhedens krukmakeri utanför Falun. Har ni vägarna förbi där, stanna till. Det är värt ett besök. Två härliga människor jobbar där, dom drejar allt själva.

Jag fick ett presentkort av mina fd kollegor när jag sluta på mitt gammal jobb. TACK Maria, antar att det var ditt förslag:) Vid ett tillfälle när jag och en konsult var på företagsbesök i Svärdsjö åkte vi förbi krukmakeriet. Jag tvingade den stakars konsulten med in i krukmakeriet:) "Jag MÅSTE faktiskt in här!". Eftersom det var jag som körde hande han inget att säga emot...

Muggarna är sedan vitmålade, dom är underbara att dricka kaffe ur. I botten på varje mugg finns blomma, hur fina som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar