torsdag 18 februari 2010

Torsdag och ledig imorgon...


Idag får ni se bild ur vår matsal. Eftersom vi inte äter i köket, kallar vi rummet, som från början var ett sovrum, för matsal. Köpte en VÄLDIGT STOR lampa i höstas. Ju mer jag känner efter, ju mer tycker jag om den. Soffan som är en riktigt gammal träsoffa fyndade jag för 200 kr. Den var brun från början, men med lite VIT färg blir den mycket trevligare.



Eftersom jag tyckte att allt var sååå vitt, målade jag om klockan till svart. Det blev som ett vackert smycke på väggen, tycker jag.



I angränsning till matsalen ligger vårt vardagsrum. Vårt vardagsrum är mycket svårmöblerat, då vi bara har en hel vägg. Resten av väggarna är öppna eller har fönster.



Vårt gamla vardagsrumsbord, som är ett gammalt pelarbord som jag också fyndat på loppis får en billig penning, tillhör ett av min mans hatobjekt. Han tycker det är för litet, och han inte lägga upp benen på det eftersom det är för HÖGT:) Själv tycker jag jättemycket om bordet. Och det är ju det som räknas...



Måste visa mina fina blommor som jag fått. Visst är dom fina!

Ha en forsatt trevlig torsdagkväll!

Själv njuter jag för att jag har en ledig dag imorgon. Det är LYX!

Puss på ER!

Riitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar