måndag 1 mars 2010

Måndag



Nu är köket klart!
Det enda som känns lite tråkigt att ställa tillbaka på köksbänken är mina kära TJOCK frukost TV som jag inte kan vara utan. Den är bara såååå ful. Varje morgon innan jag åker till jobbet tittar jag på morgon nyheterna. Det är väl bara att ställa tillbaka tvn:)
Ser ni Sigge som så nöjt ligger på golvet?




Jag har lovat mina kollegor bild BEVIS på hur det ser ut i mitt linneskåp. Jag stryker och rullar nämligen alla lakan. Förrut fick jag hjälp av min goa mamma att mangla mina lakan. Nuförtiden stryker jag själv. Ja - jag vet att jag är knäpp! Men tycker att det är sååå trevligt med strykta lakan...
Har ni sett den lilla detaljen? Allt är sorterat efter färg...



Jag har under åren samlat på mig ene hel del olika linneskåp. linneskåp är helt fantastiska att svälja MASSOR av saker. På senare tid har jag sålt iväg nåra skåp eftersom jag inte längre har behov av skåpen då barnen flyttat hemifrån.


Ha en trevlig start på den nya veckan!
Här ska ni avnjuta sista Stieg Larsson filmen som vi inte ORKADE se klart igår.

Puss på er Alla!
Riitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar