fredag 19 mars 2010

Lovely Fredag!

Hej alla goa människor!
Så var det fredag igen, veckans bästa dag.
Idag var jag med mina kollegor i grannstaden. Efter mötet fick vi ta del av skidtävlingar med dom STORA grabbarna. Typ Marcus Hellner & Co. Det är ganska häftigt att se dom live. Det går verkligen undan när dom kommer åkandes!



Visar lite bilder från vårat sovrum. Jag har en svart vit period i mitt liv, så nattduksbordet målade jag svart eftersom jag var så less på allt mitt vita...Som belysning har vi lampor som S har svetsat.



På vår lokala turist byrå i centrum säljer dom underbara kuddfodral med Dalahästar. Hur snygga som helst. På sommaren får dom följa med i husvagnen på turne:)


Igår beställde jag en Caco ögon plansch av formgivaren Olle Eksell. Få se om spegeln på väggen i sovrummet byts ut mot en Caco ögon plansch. Om två veckor har vi svaret.

Ni glömmer väl inte titta på Solsidan ikväll?

Stora fredags Kramar,
Riitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar