söndag 20 februari 2011

Underbara Söndag!


Inte nyttigt med ack så gott!

Fina ni. Det var länge sedan jag var in på bloggen. Hittar inte riktigt den rätta motivationen, inte heller underlag till de rätta inläggen.

Jag har den stora förmånen att jobba i ett hus där det varje fredag dukas fram frukost för ALLA företagen som jobbar i huset. Varje fredag bjuds det på nybakat bröd. Oftast bjuds det på nybakade scones med olika smarriga pålägg till. Inspirerad av våra fredagsfrukostar hittade jag ett bra recept på scones på nätet. Här hemma jublas det varje gång när familjen får nybakade scones till frukost. Det är ju bara såååå gott! Dessa scones bakades härom veckan. Det är nog dax att återinföra bakning till en "standard helg uppgift". Det blir nog plus poäng för mami i huset då:)






Hittade nya heels nyligen. Ja - jag vet. Det är definitivt inte original Acne Pistols - men ett substitut för en med mindre plånbok. 399 pix gick dom på. Helt ok enligt min budget. Vad tycker du gullet? Duger dom till mami?





Ni har väl märkt att det är ljust ute nästan till kl 17 nuförtiden?
Jag är en big fan av solfilmen som visas en gång i veckan. Jag skruvar upp ljudet och njuter av att dagarna bara blir längre och längre. Över 20 minuter ljusare på morgonen och 20 minuter på eftermiddagen.
Fattar ni - vi har allt det goda ljusa framför oss!

PUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar