söndag 12 december 2010

Underbara Söndag!





Hej Söndag!










Vilket vinterväder vi har! Soligt, men riktigt kallt. Igår var det riktigt tungt när jag var ute på min löptur. Det är liiite för kallt att springa, men jag gjorde i alla fall ett tappert försök. Vissa klara kylan bättre än andra. Jag tillhör gruppen " Idag får min trogna cykel stilla min abstinens. Perfekt att cykla och titta på tv samtidigt.
Idag tänkte jag ha en "slö - slapp - likgiltig dag".  Jag har inte så mycket inplanerat. Skönt!

Visar bild på lite nytt på köksbordet. Fick en supersöt liten julgrupp av vännen A igår! Tack ska du ha. Den gör sig fint på köksbordet.









Bjuder på några pix från vårat vardagsrum. Tänk att byte av soffa och lite nya tavlor gjorde en "total make over" av hela rummet!

Är så nöjd med valet av färg på soffa. My good vad det är svår att välja rätt mha ett pyttelitet tygprov. Är man sedan oense (som vi var/är) vilken färg en soffa ska ha, då tar det tid att ta ett beslut. Någon måste ge sig, och inte är det jag...



 




Min fina träsoffa som jag fyndade på blocket har fått flytta in från sommar verandan. S han tycker jag är lite jobbig som far omkring med möblerna. Oftast fixar jag det själv med hjälp av gamla trasmattor som drar möblerna på. Ibland blir det svårt när möbler ska flyttas upp eller ner till andra våningen. Då tar jag mina pojkar till hjälp...


Njut av söndagen!

Imorgon är det Work igen. En fylld vecka med nya möjligheter!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar