söndag 24 oktober 2010

Underbara Söndag!



God söndag kväll fina ni!
Har ni det skönt ute i stugorna? Själv njuter jag lite extra eftersom jag har en ledig dag imorgon. Då ska vi tapetsera i E:s lägenhet. Snabbt gjort - det är bara en fondvägg som ska fixas till.

Ikväll visar jag bilder på min gamal kökssoffa som har fått flytta in från vår sommar veranda. Bara älskar denna soffa! Meeen - den kommer förhoppningsvis inte stå där så länge till. Efter denna vägg ska fadern i huset bygga ett STORT skåp som kommer att rymma massor. Men fadern i huset är i snickartagen. resultat kommer. Inte så poulärt - men han kommer nog att bli nöjd när det är klart.




Tror inte att jag visat er mina "ny gamla" lampor. För att matcha den övriga stilen i vardagsrummet klädde jag om skärmarna. Vad tycker ni? Själv gillar jag resultatet! Billig lakansväv - wrooommm med maskinen - i med gummiband - klart!

för ett pris av 30 kr styck. På bilden nedan ser ni en glimmt av hur de såg ut innan.




Visar bild igen på mina underbara stolar. Ja ja - det är kopior. Who cares! inte jag i alla fall.
Nu blir det Starke man på Tv 1, skynda att kolla! det är bra!

Passa på att mys, imorgon är det work (för er andra) he he!
Puss!
Riitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar