söndag 26 september 2010

Soliga söndag!

Godmorgon vänner!


Idag laddar vi med rejäl frukost inför en för en tur på fjället. Solen strålar och vackrare än så här kan det helt enkelt inte bli! Här ska göras matsäck, för i år har S tagit med sig TRE ryggsäckar (förra året glömde vi den) för att vara garderad. Till denna vy vaknade vi till imorse. Underbart!




Fullt i Tandådalen.




Väggen på Hundfjället. Fortfarande utan snö. Igår när vi vandrade upp på toppen, var alla buskar vackert klädda i is.




Hundfjället.






Hittade bilder i kameran som jag helt glömt av. När vi besökte NK i sommras
besökte vi deras nya inredningsavdelning och hittade dessa godingar! är det möjligtvis någon som har 30 000 kr över för denna skönhet?? Den skulle gärna få flytta hem till mitt kök. My Good vilken fin lampa.


 




Eller denna! Jisses amanda!
Skulle passa perfekt i mitt vardagsrum. Om jag måste välja prioriterar jag denna skönhet.


Nu ska det kokas kaffe och göras matsäck!

Fjället väntar.

Ha en FAB söndag!

Riitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar